Ostutingimused

  • E-pood www.sundari.ee on kindel ostukoht, mis garanteerib Teile kvaliteetse ja vastavalt Teie nahatüübile sobiva toote. Sundari tooted on lõhna- ja värvainete vabad, ei ole testitud loomade peal ja sisaldavad rikkalikult ravimtaimi, mis muudavad tooted eriti efektiivseks.
  • Esmakordselt Sundari tooteid ostes soovitame välja selgitada oma Dosha kehatüüp, mille teada saamiseks on vaja vastata üheksale lihtsale küsimusele Teie enda ja elustiili kohta. Sundari tehtud testide tulemusi ei avalikusta, vaid eelkõige aitavad need Teil õiget Sundari toodet valida.
  • Kui Teil tekib küsimusi Sundari toodete, Dosha kehatüüpide, kasutatud ravimtaimede või mõne muu Sundariga seotud teema osas, siis nendes aitab Teid meie koolitaja. Saatke kõik küsimused palun info@sundari.ee
  • Tellitud kaubale kehtib 14-päevane tagastamisõigus.
  • Kiire ostude kohaletoimetamine- kui kaup on koheselt olemas Sundari Tallinna laos, siis tellides tööpäeviti enne 10:00 on kohaletoimetus juba järgmisel päeval. Kui toodet laos ei ole, teavitame sellest kliendi 24h jooksul
  • Kohaletoimetamise tasu on 2,38 EUR. Tasuta kohaletoimetamine ostudel alates 100€.
  • Sundari veebipoest ostetud kaubale kehtib Teile alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus.

SUNDARI E-POE OSTUTINGIMUSED

1. Ostutingimuste kehtivus

  • Ostutingimuste kehtivad www.sundari.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Vita Hem OÜ (edaspidi Sundari) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Sundari veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  • Sundari jätab endale õiguse teha muudatusi ostutingimuste ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.sundari.ee veebilehel.

2. Hinnad

  • Sundari veebipoes www.sundari.ee toodud hinnad on lõpphinnad, st lisandub üksnes transpordikulu (2,38 EUR) kui tellimus on alla 100EUR.
  • Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).
  • Kui tellimus on esitatud enne ostutingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja Sundari vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

3. Tellimuse vormistamine

  • Lisage soovitud Sundari tooted ostukorvi.
  • Ostu sooritamiseks ava ostukorv, vali transpordimeetod, nõustu tingimustega ning jätka. Esita korrektsed andmed tellija ning tarne kohta.
  • Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimus“. Seepeale kuvatakse ekraanile arve mille saate tasuda mugavalt pangalingiga (Swedbank, SEB) või teistes pankades siseriikliku maksena. Andmed siseriikliku makse sooritamiseks leiate peale tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arve lehelt.
  • Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.
  • Tasumata tellimused annuleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4. Müügilepingu jõustumine

  • Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Vita Hem OÜ arveldusarvele.
  • Ülekandega tasumisel märgi kindlasti selgitusse arve number!
  • NB! Pangaülekandega makseid ei kontrollita regulaarselt. Tarne kiirendamiseks palume Sul saata maksekinnitus meile e-mailile info@sundari.ee, et kiirendada tellimuse täitmise protsessi. Pangalingiga tasumisel kinnitust saata pole vaja!

5. Kohaletoimetamine

  • Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Sundari tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
  • Sundari veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
  • Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
  • Vastavalt Teie poolt valitud transpordiviisile võib kaupade transport peale postitamist võtta aega järgmiselt: SmartPOSTi teenus - Postitame kauba 1-2 tööpäeva jooksul. Kaup jõuab Teieni SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu vastavalt SmartPOSTi tarneagadele, üldjuhul järgmisel päeval. SmartPOST saadab SMS teavituse, kui pakk on jõudnud postkasti.
  • Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
  • Sundari ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Sundari ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus

  • Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
  • Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
  • Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
  • Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10€ ulatuses). Sundari kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@sundari.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  • Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

7. Vastutus

  • Sundari vastutab Teie ees ja Teie vastutate Sundari ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud

  • Sundari ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Sundari ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

  • Sundari lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info.
  • Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Sundari poolne ligipääs.
  • Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Sundari andmebaasist.

10. Pretensioonide esitamise kord

  • Sundari vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
  • Sundari ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Sundari kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Sundari Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@sundari.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

OÜ Vita Hem www.sundari.ee on kindlalt huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Sul koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 50 54 163 või info@sundari.ee. Reageerime paari tööpäeva jooksul!

Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaebuste komisjoni poole.


Sandlipuu puhastuskreem

Sandlipuu puhastuskreem

31.20 € vaata

Gotu Kola ja pähkli kehakoorija

Gotu Kola ja pähkli kehakoorija

44.00 € vaata

Neemipuu naturaalne käteõli

Neemipuu naturaalne käteõli

14.00 € vaata

3-korra massaažikaart Sundãri Day Spa´s

3-korra massaažikaart Sundãri Day Spa´s

99.00 € vaata

Neemipuu silmaümbruskreem

Neemipuu silmaümbruskreem

44.00 € vaata

Kummeliõli silmadele

Kummeliõli silmadele

39.20 € vaata

Neemipuu ja tamanu korrigeeriv niisutaja

Neemipuu ja tamanu korrigeeriv niisutaja

47.20 € vaata

Gotu Kola ja vesiroosi kehaõli

Gotu Kola ja vesiroosi kehaõli

31.20 € vaata

Kinkekaart naistele 50 euro väärtuses

Kinkekaart naistele 50 euro väärtuses

50.00 € vaata


Kas soovid olla ESIMENE? Liitu meie uudiskirjaga ning kuuled esimesena parimatest pakkumistest ja põnevaimatest uudistest ilumaailmas.

Täname, peagi jõuab Sinuni Sundari uudiskiri!